Haemme henkilöstöpalveluihin vakituisiin virkoihin 6-10 tekijää 1.1.2026 alkaen. Samassa haussa täytetään myös 2-4 määräaikaista tehtävää. Määräaikaiset tehtävät ovat eri mittaisia ja ne sijoittuvat aikavälille 17.11.2025-31.12.2026.
Tehtävänäsi on palkanlaskennan palveluiden tuottaminen asiakkaillemme. Tarjoamme monipuoliset ja vaihtelevat tehtävät sekä mahdollisuuden kehittää omaa työtäsi yhdessä työkavereidesi kanssa. Toivomme, että kykenet itsenäiseen työhön, mutta ymmärrät myös tiimityön merkityksen päivittäisessä työssäsi.
Päivittäiset tehtäväsi sisältävät:
* palvelussuhteeseen ja palkkaukseen liittyvien tietojen ylläpitoa
* vuosiloma- ja poissaolotietojen ylläpitoa
* palkkojen ja palkkioiden laskentaan liittyviä tehtäviä
* työnantajamaksujen käsittelyä
* palkkakirjanpitoon liittyviä tehtäviä
* organisaatiomuutosten toteuttamista järjestelmiin
* ajanhallinnan tehtäviä
* asiakaspalvelua
* sidosryhmien kanssa tapahtuvaa yhteydenpitoa
Haastattelut järjestetään viikoilla 44-46, 27.10.-14.11.2025 välisenä aikana. Käytämme ensimmäisenä vaiheena videohaastattelua, jonka jälkeen pidämme yksilöhaastattelut.
Meillä pääset työskentelemään innovatiivisessa, teknologioiden kehittymistä sekä automaation ja tekoälyn mahdollisuuksia hyödyntävässä organisaatiossa.
Osaamistamme arvostetaan koko valtionhallinnossa ja työskentely meillä on innostavaa.
Tervetuloa mukaan vaikuttavaan ja kehittymisen mahdollisuuksia tarjoavaan työyhteisöön!
Hausta voidaan tarvittaessa täyttää myös muita mahdollisia määräaikaisia tehtäviä tai useampi virka.
Haemme henkilöstöpalveluihin vakituisiin virkoihin 6-10 tekijää 1.1.2026 alkaen. Samassa haussa täytetään myös 2-4 määräaikaista tehtävää. Määräaikaiset tehtävät ovat eri mittaisia ja ne sijoittuvat aikavälille 17.11.2025-31.12.2026.
Tehtävänäsi on palkanlaskennan palveluiden tuottaminen asiakkaillemme.
Päivittäiset tehtäväsi sisältävät:
* palvelussuhteeseen ja palkkaukseen liittyvien tietojen ylläpitoa
* vuosiloma- ja poissaolotietojen ylläpitoa
* palkkojen ja palkkioiden laskentaan liittyviä tehtäviä
* työnantajamaksujen käsittelyä
* palkkakirjanpitoon liittyviä tehtäviä
* organisaatiomuutosten toteuttamista järjestelmiin
* ajanhallinnan tehtäviä
* asiakaspalvelua
* sidosryhmien kanssa tapahtuvaa yhteydenpitoa
Haastattelut järjestetään viikoilla 44-46, 27.10.-14.11.2025 välisenä aikana. Käytämme ensimmäisenä vaiheena videohaastattelua, jonka jälkeen pidämme yksilöhaastattelut.
Meillä pääset työskentelemään innovatiivisessa, teknologioiden kehittymistä sekä automaation ja tekoälyn mahdollisuuksia hyödyntävässä organisaatiossa.
Osaamistamme arvostetaan koko valtionhallinnossa ja työskentely meillä on innostavaa.
Tervetuloa mukaan vaikuttavaan ja kehittymisen mahdollisuuksia tarjoavaan työyhteisöön!
Hausta voidaan tarvittaessa täyttää myös muita mahdollisia määräaikaisia tehtäviä tai useampi virka.
Tehtävään ei ole laissa tai asetuksessa säädettyjä erityisiä kelpoisuusvaatimuksia.
Odotamme sinulta erityisesti
* Vahvaa työkokemusta yllä mainituista tehtävistä
* Osaamista käyttämistämme HR-järjestelmistä: SAP HCM, CGI Palkat, CGI Lomasuunnittelu, CGI Palveluaikalaskenta ja CGI Ajanhallinta
* Kokemusta palvelukeskustoiminnasta
* Kokemusta asiakaspalvelutehtävistä ja asiakaslähtöistä ajattelutapaa
* Vahvoja vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaitoja
* Kykyä oman työn johtamiseen ja hyviä tiimityötaitoja
* Hyviä ongelmanratkaisutaitoja
* Hyviä tietoteknisiä taitoja, erityisesti Excelin sujuvaa hallintaa
* Valmiutta työskennellä Palkeiden toimipaikalla
Luemme eduksi valtionhallinnon ja Pointti-palvelunhallintajärjestelmän tuntemuksen. Hallitsethan yleisimmät toimistosovellukset.
Työssäsi tarvitset sujuvaa suomen kielen kirjallista ja suullista taitoa. Ruotsin kielen kirjallinen ja suullinen taito luetaan eduksi.
Toivomme, että kuvailet hakemuksella konkreettisesti omaa osaamistasi ja valmiuksiasi odotuksiimme nähden.
Virkaan tai tehtävään valittavasta henkilöstä voidaan tehdä hakijan suostumuksella perusmuotoinen henkilöturvallisuusselvitys (turvallisuusselvityslaki 726/2014). Menettelystä ja selvityksen kohteen oikeuksista löytyy tarkempia tietoja osoitteessa www.supo.fi.
Lisätietoja tehtävästä antaa:
Sanna Makkonen, puh. 02955 62413 ja Merja Rissanen, puh. 02955 62697
Soittoajat: 16.10. klo 9-11 ja 17.10. klo 12-14
Toivomme hakemukset ensisijaisesti sähköisinä Valtiolle.fi-palvelun kautta. Voit kuitenkin hakea tätä työpaikkaa myös toimittamalla hakemuksesi kirjaamon postiosoitteeseen. Sekä hakemuksessa että kirjekuoressa tulee mainita haettavan tehtävän ID-numero. Kirjeen tulee olla perillä hakuajan päättymiseen mennessä.
Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskuksen kirjaamo
PL 49
80101 Joensuu
Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskus Palkeissa mahdollistamme valtionhallinnon toimivuuden laadukkailla talous- ja henkilöstöhallinnon asiantuntijapalveluilla. Osaava ja hyvinvoiva henkilöstömme on avainasemassa toimintamme varmistamisessa ja kehittämisessä.
Arvoihimme kuuluu jokaisen palkeetlaisen arvostaminen ja asiantuntijuuden kehittymisen tukeminen. Työskentelemme yhdessä katse tulevaisuudessa. Meitä on noin 700 ja toimipaikkamme sijaitsevat Joensuussa, Hämeenlinnassa, Mikkelissä, Porissa ja Helsingissä.
Sijainti
Joensuu, Mikkeli, Pori, Helsinki, Hämeenlinna
Voit tehdä työtä jossain seuraavista toimipisteistämme
Muut tehtävän tiedot
Så här ansöker du
Anvisningar för sökande
Be om hjälp
Ofta ställda frågor
För alla karriärskeden
Uppgifter inom statens inre rörlighet
Internationella uppdrag
För studerande
Navigera genom webbplatsen
Alla jobb
Lär kanna arbestgivare
Valtiolle.fi - startsida
Valtiolle.fi är den finska regeringens jobbsökningstjänst. Vår tjänst är ett skyltfönster för att arbeta i staten och en ansökningskanal för lediga jobb och praktikplatser i staten. Vår tjänst har ständigt hundratals lediga tjänster för mångsidiga arbetsuppgifter i Finland och utomlands.
Se tjänstens dataskyddsbeskrivningarna och tillgänglighetsutlåtande
Ge feedback om webbplatsen eller om tillgänglighet.
Använd en annan webbläsare