hoppa till huvudinnehållet
Lediga jobb Meny
  • Alla Jobb
  • Jobbdetaljer Hae työpaikkaa Työpaikan yksityiskohdat OpetushallitusMääräaikainenKaikki työpaikatVirkasuhdeVirastotyöaikaAsiantuntijataso1248511.11.2025 (tai sopimuksen mukaan). Tehtävä voi kestää enintään 58 kuukautta.4 510,62 euroa / kk, lisäksi henkilökohtaiseen työsuoritukseen perustuva palkanosa enintään 50 %.22.9.2025 16:00 - 7.10.2025 16:15UlkomaatNigeriaValitse tehtäväalueMahdollisuus työskennellä etänäKulttuuri / taide / koulutus Kuvituskuva. Useita ihmisiä istuu kokoustilassa pöydän ympärillä keskustelemassa. Pöydällä on avonainen tietokoneen näyttö.

    Tule monipuolisiin opetusalan työtehtäviin Opetushallituksen toteuttamaan hankkeeseen

    Opetushallitus (OPH) on mukana toteuttamassa hanketta Africa-Europe Partnership to exchange on Education Reforms (PEERS). Hankkeen rahoittaa Euroopan komissio, ja OPH toteuttaa hankkeen yhdessä Expertise Francen ja ADEA:n (Association for the Development of Education in Africa) kanssa. Hanke kestää viisi vuotta ja OPH:n arvioitu kokonaisbudjetti on noin neljä miljoonaa EUR. Hankkeen pääasiallisena tavoitteena on tukea erityisesti kahta Afrikan unionin alueellista talousyhteisöä (REC) – Länsi-Afrikan valtioiden talousyhteisöä (ECOWAS) ja Itä-Afrikan yhteisöä (EAC) – vahvistamalla niiden koordinointirooleja ja tukemalla jäsen- ja kumppanuusvaltioiden omistajuutta ja kapasiteettia koulutusagendan tehokkaaseen edistämiseen.

    Talousyhteisöillä (ECOWAS ja EAC) on keskeinen rooli koordinoinnissa ja vertaisoppimisalustojen tarjoamisessa Afrikan unionin mantereellisen koulutusstrategian (CESA), SDG 4:n ja talousyhteisöjen omien alueellisten koulutussuunnitelmien toteuttamisessa. Koordinointiroolin haasteet liittyvät mm. institutionaaliseen kapasiteettiin, rahoituksen koordinointiin, vertaisoppimiseen ja toimintojen toteuttamiseen, ristiriitaisiin prioriteetteihin, erilaisiin kieliin sekä talousyhteisöjen ja jäsenvaltioiden passiiviseen tai epäjohdonmukaiseen osallistumiseen Afrikan unionin CESA-klustereissa.

    Hankkeen tavoitteena seuraavien viiden vuoden aikana on:

    1. Tehostaa koulutusyhteistyötä Afrikan talousyhteisöjen välillä ja sisällä (ECOWAS, EAC) inklusiivisen ja laadukkaan koulutuspolitiikan suunnittelussa, täytäntöönpanossa ja seurannassa, jossa huomioidaan eri sukupuolten pääsy koulutukseen (gender), kestävän kehityksen näkökulmat (greening education) ja digitaalisuus. Hanke keskittyy perusopetukseen.

    2. Lisätä vastavuoroista oppimista ja hyvien käytäntöjen vaihtoa EU:n ja Afrikan talousalueiden välillä liittyen inklusiivisen ja laadukkaan koulutuspolitiikan sekä vihreän ja digitaalisen koulutuspolitiikan suunnitteluun, täytäntöönpanoon ja seurantaan. Tämä tavoite on erityisesti OPH:n vastuulla. Tässä tärkeitä oppeja haetaan myös EU:sta ja erityisesti liittyen Euroopan koulutusalueeseen (European Education Area (EEA). Se on Euroopan unionin aloite, jonka tavoitteena on luoda yhteinen koulutusalue, jossa oppiminen, opiskelu ja tutkintojen tunnustaminen on sujuvaa eri jäsenmaiden välillä. Euroopan koulutusalue pyrkii edistämään koulutuksen laatua ja osallisuutta, digitaalista oppimista sekä kansainvälistä liikkuvuutta, esim. Erasmus+-ohjelman kautta. Tavoitteena on myös vahvistaa elinikäistä oppimista ja innovaatioita koulutuksessa.

    3. Hyödyntää tutkimukseen perustuvaa tietoa koulutuspolitiikan suunnittelussa Itä- ja Länsi- Afrikan talousalueilla.

    Hankkeeseen haetaan erityisasiantuntijaa (Technical Assistant for Education Policies TAEP), jonka asemapaikka on Abujassa Nigeriassa, ja joka tulee työskentelemään ECOWAS:in sihteeristössä. Erityisasiantuntija raportoi sekä koko hankkeen tiiminvetäjälle että Opetushallituksen projektipäällikölle, ja on osa teknistä tiimiä, johon kuuluu toinen TAEP EAC talousyhteisössä (sijaitsee EAC-komissiossa Arushassa, Tansaniassa). Abujassa erityisasiantuntijan lähikollegoina ovat myös PEERS hankkeen assistentti ja koordinaattori. Asiantuntijatiimiä täydennetään lyhytaikaisella asiantuntijuudella projektin kolmella keskeisellä politiikka-alueella: i) yhdenvertainen, laadukas, sukupuolisensitiivinen ja inklusiivinen koulutus, ii) vihreä koulutus sekä iii) digitaalinen koulutus. Lisäksi projektin toteutuksen aikana voidaan tunnistaa ja hyödyntää muuta tarvittavaa teknistä asiantuntemusta.

    Erityisasiantuntija:

    Erityisasiantuntijan tehtävää varten on laadittu yksityiskohtainen tehtävänkuvaus, jonka pääset lukemaan tästä: https://www.oph.fi/sites/default/files/documents/Job%20description%2C%20Technical%20Assistant%20for%20Education%20Policies%20%28TAEP%29.pdf

    Erityisasiantuntijan keskeiset vastuualueet:

    • Tukee ECOWAS:in ja EAC:n roolia koulutussektorin alueellisina toimijoina
    • Edistää vertaisoppimista ja parhaiden käytäntöjen vaihtoa koulutuksen digitalisaation,
    vihreän siirtymän, inkluusion ja sukupuolten tasa-arvon osalta
    • Varmistaa, että Afrikan unionin ja muiden kansainvälisten toimijoiden koulutusstrategiat
    otetaan huomioon alueellisissa koulutussektorin suunnitelmissa.
    • Tukee alueellisten talousyhteisöjen jäsenvaltioita koulutusreformien suunnittelussa, toteutuksessa ja seurannassa.
    • Edistää koulutuspolitiikan pohjautumista laadukkaaseen tietoon ja tutkimukseen.
    • Kehittää mekanismeja, joilla voidaan seurata ja arvioida koulutuspoliittisia päätöksiä.
    • Tekee tiivistä yhteistyötä kansallisten hallitusten, alueellisten organisaatioiden,
    kansainvälisten rahoittajien (esim. EU) ja muiden avaintoimijoiden kanssa ja toimii linkkinä eri sidosryhmien välillä varmistaen hankkeen tavoitteiden mukaisen etenemisen.
    • Tukee PEERS-hankkeen toimeenpanoa ja hallintoa yhdessä muiden asiantuntijoiden kanssa.
    • Tarjoaa teknistä tukea ja konsultointia koulutuksen kehittämiseen liittyen.

    Tehtävä tulee sijoittumaan Opetushallituksen Kansainvälistyminen-päätoimintoon ja siellä Opetusalan globaalit kumppanuudet yksikköön. Opetushallituksen Kansainvälistyminen-päätoiminto vastaa mm. Erasmus+ ja EU-ohjelmien koordinaatiosta, pohjoismaisista Nordplus -ohjelmista, erilaisista kansallisesti rahoitetuista kansainvälisyystoimista, Education Finland -koulutusvientiohjelmasta ja opetusalan globaaleista kumppanuuksista.

    Opetusalan globaalit kumppanuudet -yksikön tehtävänä on vahvistaa opetusalan kehitysyhteistyön osaamista ja ylläpitää opetusalan kehitysyhteistyön asiantuntijarekisteriä, tukea opetusalan asiantuntijoiden hyödyntämistä erityisesti opetussektorin järjestelmä- ja politiikkatason kehittämiseen tähtäävässä kahdenvälisessä ja monenkeskisten toimijoiden kautta tehtävässä kehitysyhteistyössä, vahvistaa opetusalan kehityspolitiikkaa, monitoimijayhteistyötä, viestintää ja vaikuttamista sekä edistää koulutusvientiä Education Finland -ohjelman avulla.

    Lisätietoja

    https://www.oph.fi/sites/default/files/documents/PEERS.pdf

    Tule monipuolisiin opetusalan työtehtäviin Opetushallituksen toteuttamaan hankkeeseen

    Opetushallitus (OPH) on mukana toteuttamassa hanketta Africa-Europe Partnership to exchange on Education Reforms (PEERS). Hankkeen rahoittaa Euroopan komissio, ja OPH toteuttaa hankkeen yhdessä Expertise Francen ja ADEA:n (Association for the Development of Education in Africa) kanssa.

    Hanke kestää viisi vuotta ja OPH:n arvioitu kokonaisbudjetti on noin neljä miljoonaa EUR. Hankkeen pääasiallisena tavoitteena on tukea erityisesti kahta Afrikan unionin alueellista talousyhteisöä (REC) – Länsi-Afrikan valtioiden talousyhteisöä (ECOWAS) ja Itä-Afrikan yhteisöä (EAC) – vahvistamalla niiden koordinointirooleja ja tukemalla jäsen- ja kumppanuusvaltioiden omistajuutta ja kapasiteettia koulutusagendan tehokkaaseen edistämiseen.

    Talousyhteisöillä (ECOWAS ja EAC) on keskeinen rooli koordinoinnissa ja vertaisoppimisalustojen tarjoamisessa Afrikan unionin mantereellisen koulutusstrategian (CESA), SDG 4:n ja talousyhteisöjen omien alueellisten koulutussuunnitelmien toteuttamisessa. Koordinointiroolin haasteet liittyvät mm. institutionaaliseen kapasiteettiin, rahoituksen koordinointiin, vertaisoppimiseen ja toimintojen toteuttamiseen, ristiriitaisiin prioriteetteihin, erilaisiin kieliin sekä talousyhteisöjen ja jäsenvaltioiden passiiviseen tai epäjohdonmukaiseen osallistumiseen Afrikan unionin CESA-klustereissa.

    Hankkeen tavoitteena seuraavien viiden vuoden aikana on:

    1. Tehostaa koulutusyhteistyötä Afrikan talousyhteisöjen välillä ja sisällä (ECOWAS, EAC) inklusiivisen ja laadukkaan koulutuspolitiikan suunnittelussa, täytäntöönpanossa ja seurannassa, jossa huomioidaan eri sukupuolten pääsy koulutukseen (gender), kestävän kehityksen näkökulmat (greening education) ja digitaalisuus. Hanke keskittyy perusopetukseen.

    2. Lisätä vastavuoroista oppimista ja hyvien käytäntöjen vaihtoa EU:n ja Afrikan talousalueiden välillä liittyen inklusiivisen ja laadukkaan koulutuspolitiikan sekä vihreän ja digitaalisen koulutuspolitiikan suunnitteluun, täytäntöönpanoon ja seurantaan. Tämä tavoite on erityisesti OPH:n vastuulla. Tässä tärkeitä oppeja haetaan myös EU:sta ja erityisesti liittyen Euroopan koulutusalueeseen (European Education Area (EEA). Se on Euroopan unionin aloite, jonka tavoitteena on luoda yhteinen koulutusalue, jossa oppiminen, opiskelu ja tutkintojen tunnustaminen on sujuvaa eri jäsenmaiden välillä. Euroopan koulutusalue pyrkii edistämään koulutuksen laatua ja osallisuutta, digitaalista oppimista sekä kansainvälistä liikkuvuutta, esim. Erasmus+-ohjelman kautta. Tavoitteena on myös vahvistaa elinikäistä oppimista ja innovaatioita koulutuksessa.

    3. Hyödyntää tutkimukseen perustuvaa tietoa koulutuspolitiikan suunnittelussa Itä- ja Länsi- Afrikan talousalueilla.

    Hankkeeseen haetaan erityisasiantuntijaa (Technical Assistant for Education Policies TAEP), jonka asemapaikka on Abujassa Nigeriassa, ja joka tulee työskentelemään ECOWAS:in sihteeristössä. Erityisasiantuntija raportoi sekä koko hankkeen tiiminvetäjälle että Opetushallituksen projektipäällikölle, ja on osa teknistä tiimiä, johon kuuluu toinen TAEP EAC talousyhteisössä (sijaitsee EAC-komissiossa Arushassa, Tansaniassa). Abujassa erityisasiantuntijan lähikollegoina ovat myös PEERS hankkeen assistentti ja koordinaattori. Asiantuntijatiimiä täydennetään lyhytaikaisella asiantuntijuudella projektin kolmella keskeisellä politiikka-alueella: i) yhdenvertainen, laadukas, sukupuolisensitiivinen ja inklusiivinen koulutus, ii) vihreä koulutus sekä iii) digitaalinen koulutus. Lisäksi projektin toteutuksen aikana voidaan tunnistaa ja hyödyntää muuta tarvittavaa teknistä asiantuntemusta.

    Erityisasiantuntija:

    Erityisasiantuntijan tehtävää varten on laadittu yksityiskohtainen tehtävänkuvaus, jonka pääset lukemaan tästä: https://www.oph.fi/sites/default/files/documents/Job%20description%2C%20Technical%20Assistant%20for%20Education%20Policies%20%28TAEP%29.pdf

    Erityisasiantuntijan keskeiset vastuualueet:

    • Tukee ECOWAS:in ja EAC:n roolia koulutussektorin alueellisina toimijoina
    • Edistää vertaisoppimista ja parhaiden käytäntöjen vaihtoa koulutuksen digitalisaation,
    vihreän siirtymän, inkluusion ja sukupuolten tasa-arvon osalta
    • Varmistaa, että Afrikan unionin ja muiden kansainvälisten toimijoiden koulutusstrategiat
    otetaan huomioon alueellisissa koulutussektorin suunnitelmissa.
    • Tukee alueellisten talousyhteisöjen jäsenvaltioita koulutusreformien suunnittelussa, toteutuksessa ja seurannassa.
    • Edistää koulutuspolitiikan pohjautumista laadukkaaseen tietoon ja tutkimukseen.
    • Kehittää mekanismeja, joilla voidaan seurata ja arvioida koulutuspoliittisia päätöksiä.
    • Tekee tiivistä yhteistyötä kansallisten hallitusten, alueellisten organisaatioiden,
    kansainvälisten rahoittajien (esim. EU) ja muiden avaintoimijoiden kanssa ja toimii linkkinä eri sidosryhmien välillä varmistaen hankkeen tavoitteiden mukaisen etenemisen.
    • Tukee PEERS-hankkeen toimeenpanoa ja hallintoa yhdessä muiden asiantuntijoiden kanssa.
    • Tarjoaa teknistä tukea ja konsultointia koulutuksen kehittämiseen liittyen.

    Tehtävä tulee sijoittumaan Opetushallituksen Kansainvälistyminen-päätoimintoon ja siellä Opetusalan globaalit kumppanuudet yksikköön. Opetushallituksen Kansainvälistyminen-päätoiminto vastaa mm. Erasmus+ ja EU-ohjelmien koordinaatiosta, pohjoismaisista Nordplus -ohjelmista, erilaisista kansallisesti rahoitetuista kansainvälisyystoimista, Education Finland -koulutusvientiohjelmasta ja opetusalan globaaleista kumppanuuksista.

    Opetusalan globaalit kumppanuudet -yksikön tehtävänä on vahvistaa opetusalan kehitysyhteistyön osaamista ja ylläpitää opetusalan kehitysyhteistyön asiantuntijarekisteriä, tukea opetusalan asiantuntijoiden hyödyntämistä erityisesti opetussektorin järjestelmä- ja politiikkatason kehittämiseen tähtäävässä kahdenvälisessä ja monenkeskisten toimijoiden kautta tehtävässä kehitysyhteistyössä, vahvistaa opetusalan kehityspolitiikkaa, monitoimijayhteistyötä, viestintää ja vaikuttamista sekä edistää koulutusvientiä Education Finland -ohjelman avulla.

    Läs mer

    https://www.oph.fi/sites/default/files/documents/PEERS.pdf

    Näytä vähemmän
    Muut tehtävän tiedot https://valtiolle.fi/fi/tyopaikat/erityisasiantuntija-opetusalan-globaalit-kumppanuudet-uudelleen-haettavana-12485/ OpetushallitusMääräaikainenKaikki työpaikatVirkasuhdeVirastotyöaikaAsiantuntijataso1248511.11.2025 (tai sopimuksen mukaan). Tehtävä voi kestää enintään 58 kuukautta.4 510,62 euroa / kk, lisäksi henkilökohtaiseen työsuoritukseen perustuva palkanosa enintään 50 %.22.9.2025 16:00 - 7.10.2025 16:15UlkomaatNigeriaValitse tehtäväalueMahdollisuus työskennellä etänäKulttuuri / taide / koulutus Säädetyt kelpoisuus- ja kielitaitovaatimukset

    Tehtävään ei ole säädettyjä kelpoisuusvaatimuksia.

    Hakijalta odotamme

    Haemme erityisasiantuntijaksi oma-aloitteista tiimityöskentelijää, jolla on joustava asenne ja kyky työskennellä haastavassa kansainvälisessä ympäristössä erilaisten ihmisten kanssa.

    Odotamme sinulta ylempää korkeakoulututkintoa, perehtyneisyyttä viran tehtäväalaan ja vähintään kymmenen vuoden työkokemusta asiantuntijatehtävistä opetussektorilla, eduksi luetaan kokemus Afrikasta ja erityisesti läntisen Afrikan maista. Lisäksi odotetaan kokemusta koulutuspolitiikan tukemisesta ja instituutioiden kapasiteetin vahvistamisesta. Luemme eduksi aiemman kokemuksen hankkeiden hallinnoinnista, erityisesti EU-rahoitteisissa projekteissa, sekä tuntemuksen suomalaisen tai eurooppalaisen julkishallinnon toimintatavoista. Eduksi luetaan myös kokemus inkluusion, sukupuolten tasa-arvon, digitaalisten taitojen tai ympäristön kestävyyden edistämisestä opetussektorilla tai koulutushankkeissa. Tehtävä edellyttää erinomaista englannin kielen ja hyvää ranskan kielen taitoa.

    Odotamme sinulta hyviä valmiuksia sekä itsenäiseen että tiimityöskentelyyn sekä hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja. Lisäksi odotamme kehittämisorientaatiota, organisointitaitoja ja kykyä kokonaisuuksien hallintaan.

    Tehtävä sisältää matkustamista (Eurooppa/Afrikka).

    Tehtävässä tarvittava muu kielitaito
    • Englanti
      • Suullinen osaaminen: Erinomainen
      • Kirjallinen osaaminen: Erinomainen
      • Ymmärtäminen: Erinomainen
    • Ranska
      • Suullinen osaaminen: Hyvä
      • Kirjallinen osaaminen: Hyvä
      • Ymmärtäminen: Hyvä
    Tarjoamme sinulle • Mukavan työyhteisön ja monipuoliset työtehtävät
    • Liukuvan työajan ja mahdollisuuden hybridityöhön (tässä noudatetaan ECOWAS:in ohjeistusta)
    • Viihtyisän monitilaympäristön (kun työtä tehdään Suomessa)
    • Mahdollisuuden osaamisen ja ammattitaidon ylläpitämiseen ja kehittämiseen
    • Työterveyshuolto käytössä Suomessa oleskelun aikana (katso OPH:n ulkomaantyön ohjesäännöstä kohta 9 Työterveyshuolto)
    Yhteystietomme

    Projektipäällikkö Karolina Marisa
    puh. +358 (0)50 3437885
    sähköposti: karolina.marisa@oph.fi
    Soittoaika: Maanantai 29.9.2025 klo 14-15

    Hakemuksen lähettäminen

    Toivomme hakemukset ensisijaisesti sähköisinä Valtiolle.fi-palvelun kautta. Voit kuitenkin hakea tätä työpaikkaa myös toimittamalla hakemuksesi kirjaamon postiosoitteeseen. Sekä hakemuksessa että kirjekuoressa tulee mainita haettavan tehtävän ID-numero. Kirjeen tulee olla perillä hakuajan päättymiseen mennessä.

  • Opetushallituksen kirjaamo

    PL 380
    00531 Helsinki

  • Työnantaja

    Opetushallitus on kansallinen varhaiskasvatuksen, koulutuksen, elinikäisen oppimisen ja kansainvälistymisen asiantuntijavirasto, kehittäjä ja palveluntuottaja, jossa työskentelee noin 400 asiantuntijaa. Missiomme on ”intohimona oppiminen”, ja visiomme mukaan jokainen voi kasvaa potentiaaliinsa.

    Työnantajana pidämme huolta henkilöstön hyvinvoinnista ja jatkuvasta oppimisesta. Toimimme valmentavan ja oppivan työotteen mukaisesti ja toimintamme perustuu tavoitejohtamiseen. Olemme vuorovaikutteinen ja keskusteleva työyhteisö, joka kehittää palvelujaan yhdessä asiakkaiden ja sidosryhmien kanssa.

    Sijainti
    Abuja, Abuja, Nigeria

    Voit tehdä työtä jossain seuraavista toimipisteistämme

  • Abuja, Nigeria
    Abuja
    Abuja
    Nigeria
  • Tutustu työnantajaan
    Tehtävän tiedot

    Muut tehtävän tiedot

  • Lisätietoja: Virkaa hakeneiden nimet ovat julkisia. Todistukset ja muut asiakirjat pyydetään esittämään vasta haastattelussa.

    Rooli edellyttää matkustamista eri Afrikan maihin sekä mahdollisesti Eurooppaan. Työskentely tapahtuu monikulttuurisessa ympäristössä eri kielillä, erityisesti englanniksi ja ranskaksi.

    Arvioitu aloitusaika on 1.11.2025. Mikäli työluvista tai muista käytännön järjestelyistä johtuen muutto Nigeriaan ei onnistu heti hankkeen alussa, on asemapaikkana Helsinki. Tältä ajalta ei korvata OPH:n ulkomaantyön ohjesäännön mukaisia korvauksia. Voit lukea lisää Opetushallituksen ulkomaan ehdoista OPH:n ulkomaantyön ohjesäännöstä: https://www.oph.fi/sites/default/files/documents/Ulkomailla%20ty%C3%B6skentelevien%20l%C3%A4hetettyjen%20ty%C3%B6ntekij%C3%B6iden%20ohjes%C3%A4%C3%A4nt%C3%B6.pdf
  • Tehtävän taso: Asiantuntijataso
  • Etätyö: Mahdollisuus työskennellä etänä
  • Etätyön kuvaus: Opetushallituksessa puhutaan hybridityöstä. Yksiköissä, projekteissa, tiimeissä, työryhmissä ja vastaavissa käydään keskustelua työskentelymuodoista ja todetaan, milloin edellytetään fyysistä läsnäoloa toimipaikalla. Etä- ja lähityöstä sovittaessa on hyvä ottaa huomioon, että säännöllinen lähityöskentely tukee mm. yhteisöllisyyttä, yhdessä ideointia, verkostoitumista ja uusien työntekijöiden perehdyttämistä. Käytännössä tämä tarkoittaa, että yhdessä sovitaan, milloin ollaan läsnätyössä. Esihenkilön pyynnöstä on velvollisuus saapua työpaikalle eikä kukaan voi olla 100 % etätyössä. Lisäksi tässä tehtävässä huomioidaan ECOWA:in ohjeistukset.
  • Virka perustettu: Virka on viraston yhteinen.
  • Määräaikaisuuden peruste: Työn luonne
  • Määräaikaisuuden lisätietoja: Hankkeen kesto
  • Työaikamuoto: Virastotyöaika
  • Lisätietoja työajoista: Liukuva työaika
  • Koeaika: Tehtävän täytössä voidaan noudattaa kuuden (6) kuukauden koeaikaa.
  • Palkkatiedot: Vaativuustaso 14 (4 510,62 €/kk), lisäksi henkilökohtaiseen työsuoritukseen perustuva palkanosa enintään 50 %. Uudella henkilöllä suoriutumiseen perustuva palkanosa määrittyy tyypillisesti välille 18,5–23 % Lisäksi maksetaan OPH:n ulkomaantyön ohjesääntöjen mukaiset ulkomaankorvaukset.
  • Hae työpaikkaa

    Logga in
    Logga in för att söka jobb
    Logga in som intern sökande
    Logga in som rekryterare

    Så här ansöker du
    Anvisningar för sökande
    Be om hjälp
    Ofta ställda frågor

    För alla karriärskeden
    Uppgifter inom statens inre rörlighet
    Internationella uppdrag
    För studerande

    Navigera genom webbplatsen
    Alla jobb
    Lär kanna arbestgivare
    Valtiolle.fi - startsida

    valtio

    Valtiolle.fi är den finska regeringens jobbsökningstjänst. Vår tjänst är ett skyltfönster för att arbeta i staten och en ansökningskanal för lediga jobb och praktikplatser i staten. Vår tjänst har ständigt hundratals lediga tjänster för mångsidiga arbetsuppgifter i Finland och utomlands.

    Följ oss på sociala medier



    Se tjänstens dataskyddsbeskrivningarna och tillgänglighetsutlåtande .
    Ge feedback om webbplatsen eller om tillgänglighet.

    Öppna cookie-inställningar