Haluatko päästä kehittämään asiakkuuksia ja edistämään yhteiskunnallisesti merkittävien organisaatioiden digitalisaatiota? Tule meille Oikeusrekisterikeskukseen asiakaspäälliköksi!
Haemme asiakaspäällikköä Oikeusrekisterikeskuksen (ORK) asiakkuustiimiin Sidosryhmäpalveluihin. Asiakaspäällikkönä toimit nimettyjen asiakkaiden ensisijaisena yhteyshenkilönä ja vastaat heidän palveluidensa kokonaisvaltaisesta kehittämisestä. Edistät asiakkaiden tietojärjestelmien siirtymää perinteisistä IT-ratkaisuista kohti moderneja, digitaalisia palvelukokonaisuuksia. Kehität asiakkuuksia pitkäjänteisesti, varmistat palveluiden laadun ja taloudellisuuden sekä huolehdit siitä, että ne vastaavat asiakkaiden tarpeita.
Tunnet asiakkaasi toimintaympäristön ja toimit aktiivisesti heidän digitulevaisuutensa asiantuntijana. Olet ORK:n paras asiantuntija asiakkuutesi digitulevaisuuden mahdollisuuksien suhteen ja toimit digikehitysideoiden esittelijänä ja edistäjänä. Teet tiivistä yhteistyötä sekä asiakkaiden, ORK:n eri yksiköiden että palvelutuotannon kumppaneiden kanssa.
Tehtävässä vastaat muun muassa:
• palvelusopimusten ja asiakkuussuunnitelmien laatimisesta ja ylläpidosta asiakkuudenhoitomallin mukaisesti
• asiakkaiden digisuunnitelmien omistajuudesta ja kehitysehdotusten edistämisestä
• palvelukokonaisuuksien koordinoinnista ja laadunvalvonnasta
• taloudellisesta suunnittelusta: budjetoinnista, ennustamisesta ja raportoinnista
• asiakastyytyväisyyden kehittämisestä ja sidosryhmäyhteistyön vahvistamisesta.
Asiakaspäällikkönä toimit osana asiakkuustiimiä, johon kuuluu neljä muuta asiakaspäällikköä sekä asiakkuusjohtaja. Jokaisella asiakaspäälliköllä on vastuullaan omat nimetyt asiakkaansa oikeusministeriön hallinnonalalta. Asiakaspäälliköt tekevät tiivistä yhteistyötä, tukevat toistensa työtä ja tapaavat säännöllisesti joko etäyhteyksin tai kasvotusten.
Tehtävä tarjoaa mahdollisuuden edistää asiakkaiden digikehitystä yhteiskunnallisesti merkittävällä toimialalla. Pääset verkostoitumaan laajasti oikeusministeriön hallinnonalan sekä muiden kumppaneidemme kanssa. ORK:ssa arvostamme yhteistyötä, jatkuvaa kehittämistä ja uuden oppimista.
Haluatko päästä kehittämään asiakkuuksia ja edistämään yhteiskunnallisesti merkittävien organisaatioiden digitalisaatiota? Tule meille Oikeusrekisterikeskukseen asiakaspäälliköksi!
Haemme asiakaspäällikköä Oikeusrekisterikeskuksen (ORK) asiakkuustiimiin Sidosryhmäpalveluihin.
Tunnet asiakkaasi toimintaympäristön ja toimit aktiivisesti heidän digitulevaisuutensa asiantuntijana. Olet ORK:n paras asiantuntija asiakkuutesi digitulevaisuuden mahdollisuuksien suhteen ja toimit digikehitysideoiden esittelijänä ja edistäjänä. Teet tiivistä yhteistyötä sekä asiakkaiden, ORK:n eri yksiköiden että palvelutuotannon kumppaneiden kanssa.
Tehtävässä vastaat muun muassa:
• palvelusopimusten ja asiakkuussuunnitelmien laatimisesta ja ylläpidosta asiakkuudenhoitomallin mukaisesti
• asiakkaiden digisuunnitelmien omistajuudesta ja kehitysehdotusten edistämisestä
• palvelukokonaisuuksien koordinoinnista ja laadunvalvonnasta
• taloudellisesta suunnittelusta: budjetoinnista, ennustamisesta ja raportoinnista
• asiakastyytyväisyyden kehittämisestä ja sidosryhmäyhteistyön vahvistamisesta.
Asiakaspäällikkönä toimit osana asiakkuustiimiä, johon kuuluu neljä muuta asiakaspäällikköä sekä asiakkuusjohtaja. Jokaisella asiakaspäälliköllä on vastuullaan omat nimetyt asiakkaansa oikeusministeriön hallinnonalalta. Asiakaspäälliköt tekevät tiivistä yhteistyötä, tukevat toistensa työtä ja tapaavat säännöllisesti joko etäyhteyksin tai kasvotusten.
Tehtävä tarjoaa mahdollisuuden edistää asiakkaiden digikehitystä yhteiskunnallisesti merkittävällä toimialalla. Pääset verkostoitumaan laajasti oikeusministeriön hallinnonalan sekä muiden kumppaneidemme kanssa. ORK:ssa arvostamme yhteistyötä, jatkuvaa kehittämistä ja uuden oppimista.
Ei erikseen säädettyjä kelpoisuusehtoja.
Sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto ja vahva kokemus ja osaaminen asiakkuudenhoidosta tai vastaavista tehtävistä. Olet voinut työskennellä esimerkiksi konsultoinnissa, julkisella sektorilla tai IT-alalla.
Lisäksi odotamme sinulta:
• IT-palvelutuotannon tuntemusta, mukaan lukien keskeiset toimintatavat ja yhteistyöverkostot
• ymmärrystä tietojärjestelmistä sekä niiden yhteyksistä ja riippuvuuksista
• aitoa halua ja kykyä kehittää asiakassuhteita pitkäjänteisesti
• kokemusta projektinjohtamisesta ja suunnittelutyömenetelmien hallintaa
Työskentelytaitoihin liittyen odotamme sinulta:
• kykyä kokonaisvaltaiseen ajatteluun erityisesti palveluiden ja toimintamallien kehittämisessä
• oma-aloitteista, ratkaisukeskeistä ja asiakasta ymmärtävää työotetta
• erinomaisia viestintätaitoja niin kirjallisesti kuin suullisesti
• vakuuttavia vuorovaikutus- ja neuvottelutaitoja
• hyviä päätöksenteko- ja organisointitaitoja
Virkaan tai tehtävään valittavasta henkilöstä voidaan tehdä hakijan suostumuksella perusmuotoinen henkilöturvallisuusselvitys (turvallisuusselvityslaki 726/2014). Menettelystä ja selvityksen kohteen oikeuksista löytyy tarkempia tietoja osoitteessa www.supo.fi.
Lisätietoja tehtävästä antaa yhteistyökumppanimme MPS:n seniorikonsultti Annina Ahlroth. Hänet tavoittaa puhelimitse to 3.7. klo 14-15, puh. +358 20 746 9519.
Toivomme hakemukset ensisijaisesti sähköisinä Valtiolle.fi-palvelun kautta. Voit kuitenkin hakea tätä työpaikkaa myös toimittamalla hakemuksesi kirjaamon postiosoitteeseen. Sekä hakemuksessa että kirjekuoressa tulee mainita haettavan tehtävän ID-numero. Kirjeen tulee olla perillä hakuajan päättymiseen mennessä.
Oikeusrekisterikeskus kirjaamo
PL 157
13101 Hämeenlinna
Oikeusrekisterikeskus (ORK) on oikeusministeriön hallinnonalainen asiantuntijavirasto. Vastaamme oikeushallinnon järjestelmien digikehittämisestä ja ylläpidosta sekä rekisterinpidosta, tiedonhallinnasta ja varallisuusrangaistusten täytäntöönpanosta.
Meillä ORK:ssa työskentelee n. 250 henkilöä erilaisilla osaamis- ja koulutustaustoilla. Toimintaamme ohjaavat arvomme ovat vastuullisuus, yhteisöllisyys, edelläkävijyys ja asiakaskeskeinen tuloksellisuus. ORK kehittää ratkaisuja, joilla edetään kohti visiota: sujuvaa digitaalista oikeudenhoitoa.
Meillä työskentelet innostavassa ilmapiirissä yhteiskunnallisesti merkittävien asioiden parissa. Haluamme, että viihdyt työssäsi ja kehityt kanssamme.
www.oikeusrekisterikeskus.fi
www.linkedin.com/company/oikeusrekisterikeskus
www.instagram.com/oikeusrekisterikeskus
#töissäORKssa
Sijainti
Wetterhoffinkatu 2, 13100 Hämeenlinna
Voit tehdä työtä jossain seuraavista toimipisteistämme
Muut tehtävän tiedot
Valtiolle.fi är den finska regeringens jobbsökningstjänst. Vår tjänst är ett skyltfönster för att arbeta i staten och en ansökningskanal för lediga jobb och praktikplatser i staten. Vår tjänst har ständigt hundratals lediga tjänster för mångsidiga arbetsuppgifter i Finland och utomlands.
Se tjänstens dataskyddsbeskrivningarna och tillgänglighetsutlåtande
Ge feedback om webbplatsen eller om tillgänglighet.
Använd en annan webbläsare