Asiakaspalvelussa mikään päivä ei ole samanlainen! Tule mukaan osaksi asiakaspalveluhenkistä ja monipuolista joukkoamme! Haemme keskitetyn asiakaspalvelun henkilöstöhallinnon tiimiimme yhtä vakituista HRM-asiantuntijaa. Aloitus 1.10.2024 alkaen.
Toimit tärkeässä tehtävässä, sillä olet usein asiakkaan ensimmäinen kontakti Palkeisiin. Vastaat asiakkaiden henkilöstöhallintopalveluihin liittyvästä neuvonnasta ja järjestelmätuesta yhdessä tiimin kanssa. Saatat käsitellä myös asiakaspalautteita ja erilaisia häiriötilanteita. Päiväsi koostuu asiakaspalvelun monipuolisista tehtävistä. Autat asiakkaitamme henkilöstöhallintoon, kuten esim. palkkoihin, lomiin ja poissaoloihin liittyvissä kysymyksissä. Opastat heitä valtiolla käytettävien järjestelmien (Kieku palkat ja -portaali, Ajanhallinta, eKieku, Lomasuunnittelu, Cats ja SAP HCM) käytössä. Neuvot asiakkaita myös sähköisten palveluiden käytössä (ServiceNow -pohjaisen Pointin ja valtiolle.fi osalta). Saatat toimia myös kouluttajana.
Sinun ei tarvitse olla kokenut HR-ammattilainen, vaan kokemusta enemmän arvostamme asiakaspalveluhenkisyyttä, erinomaisia vuorovaikutustaitoja ja kykyä toimia rakentavasti ja asiakaslähtöisesti myös haastavissa ja vaativissa asiakastilanteissa.
Meillä pääset työskentelemään jatkuvasti uudistuvassa, automaatiota edistyksellisesti hyödyntävässä ja kehittyvässä organisaatiossa. Osaamistamme arvostetaan koko valtionhallinnossa ja meillä on mukava tehdä töitä.
Haastattelut järjestetään viikolla 30. Tarvittaessa hyödynnämme ensimmäisenä vaiheena videohaastattelua, jonka jälkeen pidämme yksilöhaastattelut.
Hausta voidaan tarvittaessa täyttää määräaikaisuuksia tai useampi virka.
Virka avataan uudelleen hakuun.
Tervetuloa mukaan talous- ja henkilöstöhallinnon osaajien yhteisöön!
Lisätietoja
-
Lisätiedot
- https://valtiolle.fi/fi/tyopaikat/hrm-asiantuntija-asiakaspalvelu-6121/
- Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskus Palkeet
- Kaikki työpaikatVakinainenVirkasuhdeVirastotyöaikaMahdollisuus työskennellä etänäToimeenpaneva taso
- 6121
- 1.10.2024
- Aloittavan henkilön palkka on 3 057,46 euroa/kk
- 2.7.2024 08:00 - 17.7.2024 16:15
- Etelä-SavoMikkeliKanta-HämeHämeenlinnaPohjois-KarjalaJoensuuSatakuntaPoriValitse tehtäväalueHenkilöstöalan tehtävät
* vahvoja vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaitoja sekä asiakaspalveluasennetta
* näyttöjä onnistuneesta asiakaspalvelusta ja vuorovaikutustilanteista
* kokemusta ja näyttöjä vaativien asiakaspalvelutilanteiden hoitamisesta
* näyttöjä hyvistä tiimityöskentelytaidoista
* kokemusta henkilöstöhallinnon asiantuntijoille ja valtion palkansaajille suunnatusta neuvonnasta
* kokemusta asiakaspalvelusta puhelimitse, chatissa sekä palvelupyynnöillä
* kokemusta valtiolla käytettävistä henkilöstöhallinnon järjestelmistä
* oma-aloitteisuutta ja vastuunottokykyä sekä ”hommat hoituu” -asennetta
* halua ja kykyä oppia uutta nopeasti
* joustavuutta toimia muuttuvissa tilanteissa
* halua kehittää omaa työtä ja ammattitaitoa
* soveltuvaa koulutusta, esimerkiksi tradenomi
* kykyä itsensä johtamiseen
* paineensietokykyä / näyttöjä ja kykyä paineen ja kiireen alaisena toimimisesta
* sinulla on näyttöjä asiakaspalvelusta suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi
Yleisimmät toimistosovellukset ja tietotekniikan perusvalmiudet sinulla on jo hallussa. Sinulla on näyttöjä tiimikavereiden perehdytyksen ja neuvonnan tehtävistä ja ratkaisukeskeinen työskentelyote.
Pystyt työskentelemään sujuvasti suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
Toivomme, että kuvailet hakemuksella konkreettisesti omaa osaamistasi ja valmiuksiasi odotuksiimme nähden.
• hyvät koulutus- ja kehittymismahdollisuudet
• kattavat työterveyspalvelut
• lounas-, liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointiedun
Virkaan tai tehtävään valittavasta henkilöstä voidaan tehdä hakijan suostumuksella perusmuotoinen henkilöturvallisuusselvitys (turvallisuusselvityslaki 726/2014). Menettelystä ja selvityksen kohteen oikeuksista löytyy tarkempia tietoja osoitteessa www.supo.fi.
16.7.2024 saakka:Miika Kiiski,Ryhmäpäällikkö,029556 2418,etunimi.sukunimi@palkeet.fi
16.7.2024 jälkeen:Leila Vornanen,Ryhmäpäällikkö,02955 62371,etunimi.sukunimi@palkeet.fi
Soittoajat: Arkisin klo. 12-14. Jos en pysty vastaamaan, voit jättää soittopyynnön tekstiviestillä tai sähköpostilla.
Toivomme hakemukset ensisijaisesti sähköisinä Valtiolle.fi-palvelun kautta. Voit kuitenkin hakea tätä työpaikkaa myös toimittamalla hakemuksesi kirjaamon postiosoitteeseen. Sekä hakemuksessa että kirjekuoressa tulee mainita haettavan tehtävän ID-numero. Kirjeen tulee olla perillä hakuajan päättymiseen mennessä.
Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskuksen kirjaamo
PL 49
80101 Joensuu
Tervetuloa mukaan moderniin ja kehittyvään palvelukeskukseen!
Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskus Palkeissa edistämme julkishallinnon sujuvuutta. Vastaamme siitä, että valtionhallinnolla on käytössään laadukkaat talous- ja henkilöstöhallinnon palvelut ja järjestelmät. Tehtävämme on varmistaa, että asiakkaamme voivat keskittyä ydintoimintaansa. Asiakkaitamme ovat valtionhallinnon virastot, laitokset, rahastot, valtio-omisteiset osakeyhtiöt ja noin 70 000 valtiolla työskentelevää palkansaajaa.
Palkeissa arvostetaan yhteistyötä, asiantuntijuutta ja uudistumista. Meitä on noin 700 ja työskentelemme Joensuussa, Hämeenlinnassa, Mikkelissä, Porissa ja Helsingissä. Työskentelymme on innostavaa, ketterää ja ratkaisukeskeistä.
Sijainti
Hämeenlinna, Joensuu, Mikkeli, Pori
Voit tehdä työtä jossain seuraavista toimipisteistämme
PL 850 (Vanhankaupunginkatu 10)
13101 Hämeenlinna
PL 49 (Kauppakatu 40)
80101 Joensuu
PL 52 (Jääkärinkatu 10)
50101 Mikkeli
PL 37 (Yrjönkatu 6)
28101 Pori
Muut tehtävään liittyvät tiedot
Verkkosivut: palkeet.fi
Instagram: @PalkeetFi
LinkedIn: Palkeet
Palkeet arvostaa yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä. Toivomme hakijoiksi eri-ikäisiä, eri sukupuolta olevia ja eri kieli-, kulttuuri- tai vähemmistöryhmiin kuuluvia.