Siirry pääsivulle
Ylävalikko
  • Kaikki työpaikat
  • Palveluasiantuntija, HRD

    Hakuaika päättyy 29.12.2025 klo 16:15

    Hae työpaikkaaAdd to favorites

    Haemme 3-5 vakituista palveluasiantuntijaa Rekrytointipalveluun Joensuuhun, Hämeenlinnaan, Mikkeliin, Poriin tai Helsinkiin.

    Pääset osaamisellasi vahvistamaan tiimiämme ja tuottamaan rekrytointipalvelua asiakkaillemme ympäri valtionhallinnon. Oman tiimin lisäksi työskentelet tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme rekrytoivien esihenkilöiden ja valintaryhmien kanssa. Tarjoamme sinulle mahdollisuuden tehdä merkityksellistä työtä ja toteuttaa onnistuneita rekrytointiprosesseja yhdessä asiakkaidemme kanssa luoden samalla erinomaisia hakijakokemuksia.

    Palveluasiantuntijan tehtävässä pääset nauttimaan vaihtelevista työpäivistä ja työskentelemään monipuolisten tehtävien parissa. Varmistat, että rekrytointiprosessit toteutetaan laadukkaasti ja valtion rekrytointiohjeistuksen mukaisesti. Tuotat palvelua asiakkaillemme rekrytointiprosessin kaikkiin vaiheisiin tai vain rekrytoinnin tiettyyn osaan. Osallistut mm. hakuilmoitusten julkaisemiseen eri kanavissa, hakemusten esikarsintaan, hakijaviestintään sekä haastatteluihin ja niihin kutsumiseen. Tuotat laadukasta tekstiä ja vastaat hallinnollisten asiakirjojen laadinnasta, kuten nimitysmuistioiden kirjoittamisesta. Pidät langat käsissäsi koordinoidessasi useita rekrytointeja yhtäaikaisesti ja varmistat, että rekrytointipalvelumme etenevät oikeudenmukaisesti, tehokkaasti ja joustavasti.

    Tehtävässä menestyäksesi olet tehokas organisaattori, joka edistää itsenäisesti ja aloitteellisesti vastuullesi kuuluvia tehtäviä ja rekrytointeja. Sinulla on kokemusta ja ymmärrystä laadukkaiden hallintoasiakirjojen tuottamisesta sekä niiden vaatimuksista. Odotamme sinulta hyvää paineen- ja rutiininsietokykyä sekä järjestelmällisyyttä, sillä rekrytointiprosessiin sisältyy useita toistuvia ja tarkkuutta vaativia tehtäviä, mikä korostuu useiden rekrytointien samanaikaisessa hallinnassa. Tehtävässä korostuu yhteistyö eri sidosryhmien kanssa, joten arvostamme positiivista ja yhteistyökykyistä asennetta. Olet valmis panostamaan asiakaspalveluun ja edistämään palvelutuotannon laatua päivittäisessä työssäsi. Arvostamme tiimityöskentelyyn suuntautunutta asennetta, sillä yhteistyö ja tiimin tuki ovat meillä keskeisessä roolissa jokapäiväisessä työssä.

    Haastattelut järjestetään viikoilla 3–4 Teamsin välityksellä. Tarvittaessa hyödynnämme ensimmäisenä vaiheena videohaastattelua, jonka jälkeen pidämme yksilöhaastattelut.

    Meillä pääset työskentelemään innovatiivisessa, teknologioiden kehittymistä sekä automaation ja tekoälyn mahdollisuuksia hyödyntävässä organisaatiossa.

    Osaamistamme arvostetaan koko valtionhallinnossa ja työskentely meillä on innostavaa.

    Tervetuloa mukaan vaikuttavaan ja kehittymisen mahdollisuuksia tarjoavaan työyhteisöön!

    https://palkeet.fi/palkeet/

    Odotamme sinulta erityisesti
    • tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa
    • viimeaikaista kokemusta valtion rekrytoinnin tehtävistä
    • kokemusta hallintoasiakirjojen tuottamisesta
    • erinomaisia kirjallisen ja suullisen viestinnän taitoja
    • erinomaisia asiakaspalvelutaitoja
    • hyviä toimistosovellusten käyttötaitoja
    • itseohjautuvaa ja ratkaisukeskeistä työskentelyotetta
    • vahvoja tiimityöskentelytaitoja
    • vahvoja organisointi- ja ajanhallintataitoja
    • kykyä ja tahtoa oppia uutta sekä kehittyä tehtävässä
    • vahvaa paineensietokykyä
    • järjestelmällistä ja tarkkaa työskentelyotetta
    • ruotsin ja englannin kielen osaamista

    Työssäsi tarvitset sujuvaa suomen, ruotsin ja englannin kielen kirjallista ja suullista taitoa.

    Toivomme, että kuvailet hakemuksella konkreettisesti omaa osaamistasi ja valmiuksiasi odotuksiimme nähden.

    • Joustavan hybridityön mallin sekä liukuvan työajan
    • Hyvät koulutus- ja kehittymismahdollisuudet
    • Tutkitusti hyvän työilmapiirin ja monipaikkaisen työyhteisön
    • Kattavat työterveyspalvelut
    • Lounas-, liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointiedun
    • Uudet, viihtyisät ja modernit toimitilat

    Virkaan tai tehtävään valittavasta henkilöstä voidaan tehdä hakijan suostumuksella perusmuotoinen henkilöturvallisuusselvitys (turvallisuusselvityslaki 726/2014). Menettelystä ja selvityksen kohteen oikeuksista löytyy tarkempia tietoja osoitteessa www.supo.fi.

    Lisätietoja tehtävästä antaa:

    Minna Taivainen, ryhmäpäällikkö, etunimi.sukunimi@palkeet.fi, 0295 562157
    Tiedustelut puhelimitse 16.12. klo 15-16 ja 17.12. klo 9-10

    Toivomme hakemukset ensisijaisesti sähköisinä Valtiolle.fi-palvelun kautta. Voit kuitenkin hakea tätä työpaikkaa myös toimittamalla hakemuksesi kirjaamon postiosoitteeseen. Sekä hakemuksessa että kirjekuoressa tulee mainita haettavan tehtävän ID-numero. Kirjeen tulee olla perillä hakuajan päättymiseen mennessä.

    Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskuksen kirjaamo

    PL 49
    80101 Joensuu

  • Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskus Palkeissa mahdollistamme valtionhallinnon toimivuuden laadukkailla talous- ja henkilöstöhallinnon asiantuntijapalveluilla. Osaava ja hyvinvoiva henkilöstömme on avainasemassa toimintamme varmistamisessa ja kehittämisessä.

    Arvoihimme kuuluu jokaisen palkeetlaisen arvostaminen ja asiantuntijuuden kehittymisen tukeminen. Työskentelemme yhdessä katse tulevaisuudessa. Meitä on noin 700 ja toimipaikkamme sijaitsevat Joensuussa, Hämeenlinnassa, Mikkelissä, Porissa ja Helsingissä.

    Helsinki, Hämeenlinna, Joensuu, Mikkeli, Pori

    Voit tehdä työtä jossain seuraavista toimipisteistämme

  • Palkeet, Helsinki
    Opastinsilta 12 C, Pasilan virastokeskus
    00520 Helsinki
  • Palkeet, Hämeenlinna
    Vanhankaupunginkatu 10
    13100 Hämeenlinna
  • Palkeet, Joensuu
    Kauppakatu 40
    80100 Joensuu
  • Palkeet, Mikkeli
    Jääkärinkatu 10
    50100 Mikkeli
  • Palkeet, Pori
    Yrjönkatu 6
    28100 Pori
  • Tutustu työnantajaan
    • Lisätietoja: Tutustu meihin työnantajana ja palkeetlaisten uratarinoihin: Verkkosivut: palkeet.fi Instagram: @PalkeetFi LinkedIn: Palkeet Hakemuslomakkeella on tehtävää koskevia lisäkysymyksiä, joihin pyydämme hakijoita vastaamaan. Suosittelemme hakemuksen tekemistä Valtiolle.fi-järjestelmän kautta, jotta varmistat kaikkien rekrytoinnissa tarvittavien tietojen antamisen. Arvostamme yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä. Toivomme hakemuksia monipuolisesti eri ikäryhmistä ja taustoista sekä eri sukupuolta olevilta henkilöiltä. Palkeet on savuton ja tuoksuton työpaikka.
    • Tehtävän taso: Toimeenpaneva taso
    • Etätyö: Mahdollisuus työskennellä etänä
    • Etätyön kuvaus: Työskentelemme monipaikkaisesti ja työtä tehdään joustavasti etä- ja lähityössä. Tapaamme vähintään neljänä päivänä kuukauden aikana toimistolla.
    • Virka perustettu: Virka on viraston yhteinen.
    • Työaikamuoto: Virastotyöaika
    • Koeaika: Tehtävän täytössä voidaan noudattaa enintään kuuden kuukauden koeaikaa.
    • Palkkatiedot: Aloittavan henkilön palkka on 3 130,84 euroa kuukaudessa. Palkka koostuu peruspalkasta (VT 6,5, 2 722,47 e/kk) ja henkilökohtaisesta osuudesta, joka on uudella palkeetlaisella 15 %.
    Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskus Palkeet1747310.12.2025 klo 14:09 - 29.12.2025 klo 16:15VakinainenVirkasuhde1.3.2026 tai sopimuksen mukaanMahdollisuus työskennellä etänä3Aloittavan henkilön palkka on 3 130,84 euroa kuukaudessa. Hae työpaikkaaAdd to favorites
    Työpaikan tiedot Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskus Palkeet1747310.12.2025 klo 14:09 - 29.12.2025 klo 16:15VakinainenVirkasuhde1.3.2026 tai sopimuksen mukaanMahdollisuus työskennellä etänä3Aloittavan henkilön palkka on 3 130,84 euroa kuukaudessa.