Haemme henkilöä, joka on valmis loistamaan asiakaspalveluasenteellaan, on avoin, positiivinen, hyvät yhteistyötaidot omaava, proaktiivinen ja tiimityötaitoinen. Työ Valtorissa on pääsääntöisesti arkisin tapahtuvaa päivätyötä klo 7–19 välillä.
IT-asiantuntijan tehtävässä toimitaan loppukäyttäjän ensimmäisenä yhteydenottopisteenä. Tehtävän tarkoituksena on välittömästi ratkaista asiakkaan ICT-ongelma tai -palvelupyyntö. Tehtävässä osallistutaan valtion toimialariippumattomien- ja turvallisuusverkkopalveluiden tuottamiseen.
Tavoitteena on taata, että ICT-palveluiden käyttö on mahdollisimman häiriötöntä. Tehtävän haltija siis vastaa loppukäyttäjien yhteydenottoihin sekä käsittelee ja selvittää toiminnanohjausjärjestelmän kautta tulevia tukipyyntöjä.
Tehtävät pitävät sisällään mm.
- ICT-järjestelmien ja laitteiden tukea
- neuvontaa ja vikatilanteiden selvittämistä
- palvelupyyntöjen käsittelyä ja tarvittaessa välittämistä eteenpäin
- osallistumista työjonojen purkamiseen
- tehtävien vastaanottamista asiakaskohtaisten kanavien mukaan (puhelin, portaali, sähköposti, chat)
- ongelmanratkaisua etäyhteyksiä hyödyntäen
- työ- ja toimintaohjeiden päivitystä ja ylläpitoa
- oman työn tehtäväalueen kehittämiseen osallistumista
Haemme henkilöä, joka on valmis loistamaan asiakaspalveluasenteellaan, on avoin, positiivinen, hyvät yhteistyötaidot omaava, proaktiivinen ja tiimityötaitoinen. Työ Valtorissa on pääsääntöisesti arkisin tapahtuvaa päivätyötä klo 7–19 välillä.
IT-asiantuntijan tehtävässä toimitaan loppukäyttäjän ensimmäisenä yhteydenottopisteenä. Tehtävän tarkoituksena on välittömästi ratkaista asiakkaan ICT-ongelma tai -palvelupyyntö. Tehtävässä osallistutaan valtion toimialariippumattomien- ja turvallisuusverkkopalveluiden tuottamiseen.
Tavoitteena on taata, että ICT-palveluiden käyttö on mahdollisimman häiriötöntä. Tehtävän haltija siis vastaa loppukäyttäjien yhteydenottoihin sekä käsittelee ja selvittää toiminnanohjausjärjestelmän kautta tulevia tukipyyntöjä.
Tehtävät pitävät sisällään mm.
- ICT-järjestelmien ja laitteiden tukea
- neuvontaa ja vikatilanteiden selvittämistä
- palvelupyyntöjen käsittelyä ja tarvittaessa välittämistä eteenpäin
- osallistumista työjonojen purkamiseen
- tehtävien vastaanottamista asiakaskohtaisten kanavien mukaan (puhelin, portaali, sähköposti, chat)
- ongelmanratkaisua etäyhteyksiä hyödyntäen
- työ- ja toimintaohjeiden päivitystä ja ylläpitoa
- oman työn tehtäväalueen kehittämiseen osallistumista
- Soveltuvaa IT- tai kaupallisen alan tutkintoa tai IT-alan työkokemusta
- Hyvää asiakaspalveluosaamista niin kirjallisesti kuin suullisesti
- Itseohjautuvaa työskentelytapaa
- Hyviä tiimityöskentelytaitoja
- Sujuvaa suomen kielen osaamista niin suullisesti kuin kirjallisesti
- Hyvää englannin kielen taitoa
- Aiempaa kokemusta helpdesk työskentelystä tai muusta vastaavasta teknisestä loppukäyttäjäneuvonnasta monikanavaisesti
- Luovaa ongelmanratkaisukykyä
- Tuntemusta toiminnanohjausjärjestelmistä sekä ITIL-prosesseista
- Kokemusta päätelaitteiden etähallinnasta
Eduksi luemme:
- Ruotsin kielen taito
- Valtion virastojen tuntemus
- Valtorin tuottamien toimialariippumattomien palveluiden tuntemus
Virkaan tai tehtävään valittavasta henkilöstä voidaan tehdä hakijan suostumuksella perusmuotoinen henkilöturvallisuusselvitys (turvallisuusselvityslaki 726/2014). Menettelystä ja selvityksen kohteen oikeuksista löytyy tarkempia tietoja osoitteessa www.supo.fi.
Titta Mäki
Vastuualuepäällikkö
+358 29 5504276
Kati Huusko
Vastuualuepäällikkö
+358 29 5505949
Jouko Repola
Vastuualuepäällikkö
+358 29 5504316
Mahdolliset tiedustelut avoimiin paikkoihin liittyen ma-to klo 14-16
Toivomme hakemukset ensisijaisesti sähköisinä Valtiolle.fi-palvelun kautta. Voit kuitenkin hakea tätä työpaikkaa myös toimittamalla hakemuksesi kirjaamon postiosoitteeseen. Sekä hakemuksessa että kirjekuoressa tulee mainita haettavan tehtävän ID-numero. Kirjeen tulee olla perillä hakuajan päättymiseen mennessä.
Valtorin kirjaamo
Lintulahdenkatu 5
00530 Helsinki

Valtori rakentaa digitaalista Suomea. Tuotamme valtionhallinnon toimialariippumattomat ICT-palvelut sekä korkean varautumisen ja turvallisuuden vaatimukset täyttäviä tieto- ja viestintäteknisiä palveluja ja integraatiopalveluja. Mahdollistamme valtionhallinnon työn sujumisen toimivien ja turvallisten palvelujen avulla. Valtorissa työskentelee 1 600 ammattilaista eri puolilla Suomea.
Valtorin asiakkaita ovat kaikki valtionhallinnon virastot ja laitokset. Asiakkaina voivat olla myös valtion liikelaitokset, muut julkisen hallinnon viranomaiset, julkisoikeudelliset laitokset, eduskunta ja valtion talousarvion ulkopuoliset rahastot ja julkista hallinto- tai palvelutehtävää hoitavat yritykset tai yhteisöt. Työkulttuurimme rakentuu luottamukselle ja arvostukselle. Yhdessä teemme Valtorista työpaikan, jossa on mukava tehdä töitä.
Sijainti
Hämeenlinna, Jyväskylä
Voit tehdä työtä jossain seuraavista toimipisteistämme
Muut tehtävän tiedot
Näin haet
Hakijan ohjeet
Kysy apua
Usein kysyttyä
Tehtäviä uran eri vaiheisiin
Valtion sisäisen liikkuvuuden tehtävät
Kansainväliset tehtävät
Opiskelijalle
Siirry sivustolla
Kaikki työpaikat
Tutustu työnantajiin
Valtiolle.fi-etusivu
Valtiolle.fi on Suomen valtion työnhakupalvelu. Palvelumme on näyteikkuna valtiolla työskentelemiseen ja hakukanava valtion avoimiin työ- ja harjoittelupaikkoihin. Palvelussamme on jatkuvasti avoimena satoja paikkoja monipuolisiin työtehtäviin Suomessa ja ulkomailla.
Lue palvelun tietosuojaselosteet sekä saavutettavuusseloste.
Anna palautetta sivustosta tai saavutettavuudesta.
Ole hyvä ja vaihda selain esimerkiksi Chromeen